PLÁNOVANÁ DOVOLENÁ! 05.-13.7 bude uzavřena prodejna a nebudou vyřizovány žádné objednávky.
Od 15.-18.7. omezený provoz - budou vyřízeny pouze skladové objednávky. Neskladové objednávky budou přijaty ke zpracování až 22.7. Více informací →

FAQ - nejčastější otázky

Zboží skladem expedujeme obratem po přijetí platby (případně na dobírku) a doručení je většinou následující den. Pokud je zboží objednáno později a nestihne denní svoz, je poté doručeno druhý den od objednání.

Zboží, které není skladem je většinou připraveno k expedici maximálně do týdne. Při delší dodací lhůtě Vás budeme kontaktovat.

Způsobů platby nabízíme mnoho, tu která Vám bude nejvíce vyhovovat můžete najít na přehledu plateb.

Nabízíme aktuálně doručení na výdejní místa dopravců, na adresu a také samozřejmě osobní vyzvednutí u nás v kamenné prodejně, které je zdarma.

Jaké konkrétní dopravce aktuálně využíváme a kolik Vás bude doprava stát můžete zjistit v sekci "informace o dopravě".

Většina našich plateb je automaticky párována jak z bankovního účtu, tak z platební brány. Jakmile dostaneme tedy avízo o úspěšně dokončené platbě, přijde vám separátní email potvrzující přijetí Vaší platby.

Pro úspěšné spárování platby u bankovního převodu je důležité, aby jste dbali na správné vyplnění částky a variabilního symbolu.

Platby v EUR jsou trochu pomalejší a musíme je párovat ručně. Jakmile ale platbu ručně spárujeme, také Vám dorazí potvrzení o přijetí platby.

Ano, pokud jste spotřebitel máte ze zákona právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Přesné informace jak postupovat naleznete v sekci Reklamace a vrácení.

Pozor, zboží které je dodáváno pro svou podstatu v hygienickém obalu (zubní kartáčky, mezizubní kartáčky, náhradní hlavice, apod.) nesmějí být z hygienického obalu vyjmuty.

Pro začátek stačí postupovat dle instrukcí v sekci Reklamace a vrácení. Postaráme se, aby byl proces reklamace co nejpohodlnější.

V případě, že potřebujete český manuál a ke zboží nebyl přiložen, kontaktujte nás na info@lantina.cz a my sjednáme nápravu.

Ano, zboží zasáláme také zákazníkům na Slovensko. O podrobnostech a ceně dopravy se dočtete v článku Informace o dopravě.

Ne, k objednání zboží zákaznický účet nepotřebujete. Pokud ale u nás nakupujete častěji, tak Vám zákaznický účet ušetří čas s vyplňováním informací v košíku.

Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtenete u adresy doručení políčko fakturační adresa je jiná než adresa doručení.

Pokud máte v průběhu nákupu nějaké potíže, můžete nás kontaktovat na chatu v pravém dolním rohu, na telefoním čísle +420 721 217 474, nebo na emailu info@lantina.cz.

Bohužel ne. Toto bělení je určeno pouze pro profesionální použití a mohou ho objednat jen odporníci z oboru. Bez platného IČ uvedeného v objednávce nebude vaše objednávka vyřízena a po prověření stornována.

Vyzkoušet můžete ale systém na bělení zubů: https://www.zubacek.cz/white-pearl-stomatologicky-belici-gel-80-ml/, Jehož nákup není omezen, protože neobsahuje peroxid a je vhodný pro domácí použití.

Produkty v kategoriích jsou primárně řazené od nejnovějších produktů po ty nejstarší.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.