Reklamace / vrácení zboží

Zasíláme kvalitní zboží zabaleno s ohledem na balené zboží, ale všichni jsme jen lidé a tak se může stát, že při přepravě a nebo i v průběhu používání zboží může dojít k jeho poškození. Vždy se Vám snažíme vyjít maximálně vstříc a proto zde pro Vás máme pár rad, jak postupovat v případě reklamací.

Vrácení zboží ve 14 denní zákonné lhůtě

Spotřebitel, který nakoupil zboží mimo svou podnikatelskou činnost má ze zákona právo seznámit se s produktem způsobem, jakým by měl možnost seznámit se s ním v kamenné prodejně a v případě nespokojenosti zboží vrátit eshopu. Jak v takovém případě postupovat:

  • do 14 dnů od doručení zboží nám dejte vědět, že si přejete využít vašeho práva odstoupit od kupní smlouvy
  • využít můžete například Vzorový formulář odstoupení od smlouvy ve formátu DOCX
  • Informaci můžete zaslat například na emailovou adresu info@lantina.cz
  • po oznámení máte následujících 14 dnů abyste zboží doručily zpět k nám
  • odeslat můžete vlastní cestou a nebo můžete našeho pracovníka požádat o štítek pro zpětnou zásilku
  • cena této přepravy vám bude sdělena a poté bude započtena s vrácenou částkou za zboží (pokud nebude domluva jiná)
    • cena se obvykle rovná aktuální ceně doručení na VM Zásilkovna.cz

Podrobné informace o právech a povinnostech spojených s odstoupením od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách. Podmínky platné v okamžiku uskutečnění Vaší objednávky - kterými se řídí náš obchodní vztah - Vám byly zaslány na emailovou adresu spolu s potvrzením objednávky.

REKLAMACE - Poškození zboží při přepravě

Nejčastější důvod pro reklamaci zboží je jeho poškození během přepravy nebo ztráta. Postup v této situaci se odvíjí od následujících možností:

  • Ztráta či zdržení zásilky

Pokud obdržíte oznámení o expedici vaší zásilky, najdete zde také číslo pro sledování balíčku. Toto číslo vám umožní sledovat aktuální stav doručení vaší zásilky. Pokud zásilka z nějakého důvodu příliš dlouho nepřichází, můžete kontaktovat nás, nebo zákaznickou linku zvolené přepravní společnosti. Po poskytnutí potřebných informací o objednávce/zásilce Vám příslušné zákaznická linka pomůže s dohledáním balíčku.

Zákaznická linka
Zubáček.cz
Zákaznická linka
Zásilkovna.cz
Zákaznická linka
PPL
+420 721 217 474 +420 216 216 516 +420 225 331 500


Po-Čt    9:00-17:30

Pá    9:00 - 16:30
So   9:00 - 11:30

Pondělí – Pátek: 
 08:00 – 18:00
Pondělí – Pátek: 
 08:00 – 18:00
  • Celkové poškození zásilky

V případě, že dopravce doručí vaši zásilku pomačkanou, roztrhanou, bude z ní vytékat obsah nebo bude jinak poškozená, takovou zásilku ani od přepravce nepřijímejte. Na místě by měl být sestaven reklamační protokol společně s kurýrem, který zachytí příčinu poškození a další relevantní informace.

  • Drobné poškození zásilky

Pokud se jedná pouze o mírně pomačkanou krabici nebo potrhanou vrchní nepromokavou folii, můžete zásilku přijmout. Zboží uvnitř by mělo být baleno s nejvyšší opatrností a při standardní přepravě by se nemělo poškodit. Vše závisí na situaci a vašem uvážení.

REKLAMACE - záruční a pozáruční servis

Jako prodávající za Vás vyřešíme reklamaci od nás zakoupených výrobků. Pokud chcete, s některými výrobci a jejich autorizovanými servisy, můžete reklamace řešit sami. Stačí se s nimi domluvit a předložit nákupní doklad.

  • ŘEŠENÍ REKLAMACE PŘES NÁS

Zboží k reklamaci prosím pečlivě zabalte a odešlete na následující adresu. Přiložte prosím Vzorový formulář pro uplatnění reklamace ve formátu DOCX, nebo jinak volnou formou psanou identifikaci Vás, výrobku a projevené vady.

LANTINA s.r.o., Masarykova 212/11, Čelákovice, 250 88

Po přijetí zboží k reklamaci Vám přijde na emailovou adresu potvrzení o přijetí spolu s reklamačním protokolem. Zbytek již vyřídíme za Vás a nemusíte se o nic starat.

U jiných značek pokud nemáte potvrzené autorizované středisko nám prosím zašlete zboží k reklamaci a naši pracovníci se o vyřízení reklamace postarají.

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.