Reklamace / vrácení zboží
Zasíláme kvalitní zboží zabaleno s ohledem na balené zboží, ale všichni jsme jen lidé a tak se může stát, že při přepravě a nebo i v průběhu používání zboží může dojít k jeho poškození. Vždy se Vám snažíme vyjít maximálně vstříc a proto zde pro Vás máme pár rad, jak postupovat v případě reklamací.
Vrácení zboží ve 14 denní zákonné lhůtě
Spotřebitel, který nakoupil zboží mimo svou podnikatelskou činnost má ze zákona právo seznámit se s produktem způsobem, jakým by měl možnost seznámit se s ním v kamenné prodejně a v případě nespokojenosti zboží vrátit eshopu. Jak v takovém případě postupovat:
- do 14 dnů od doručení zboží nám dejte vědět, že si přejete využít vašeho práva odstoupit od kupní smlouvy
- využít můžete například Vzorový formulář odstoupení od smlouvy ve formátu DOCX
- Informaci můžete zaslat například na emailovou adresu info@lantina.cz
- po oznámení máte následujících 14 dnů abyste zboží doručily zpět k nám
- odeslat můžete vlastní cestou a nebo můžete našeho pracovníka požádat o štítek pro zpětnou zásilku
- cena této přepravy vám bude sdělena a poté bude započtena s vrácenou částkou za zboží (pokud nebude domluva jiná)
- cena se obvykle rovná aktuální ceně doručení na VM Zásilkovna.cz
Podrobné informace o právech a povinnostech spojených s odstoupením od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách. Podmínky platné v okamžiku uskutečnění Vaší objednávky - kterými se řídí náš obchodní vztah - Vám byly zaslány na emailovou adresu spolu s potvrzením objednávky.
REKLAMACE - Poškození zboží při přepravě
Nejčastější důvod pro reklamaci zboží je jeho poškození během přepravy nebo ztráta. Postup v této situaci se odvíjí od následujících možností:
- Ztráta či zdržení zásilky
Pokud obdržíte oznámení o expedici vaší zásilky, najdete zde také číslo pro sledování balíčku. Toto číslo vám umožní sledovat aktuální stav doručení vaší zásilky. Pokud zásilka z nějakého důvodu příliš dlouho nepřichází, můžete kontaktovat nás, nebo zákaznickou linku zvolené přepravní společnosti. Po poskytnutí potřebných informací o objednávce/zásilce Vám příslušné zákaznická linka pomůže s dohledáním balíčku.
Zákaznická linka Zubáček.cz |
Zákaznická linka Zásilkovna.cz |
Zákaznická linka PPL |
+420 721 217 474 | +420 216 216 516 | +420 225 331 500 |
|
Pondělí – Pátek: 08:00 – 18:00 |
Pondělí – Pátek: 08:00 – 18:00 |
- Celkové poškození zásilky
V případě, že dopravce doručí vaši zásilku pomačkanou, roztrhanou, bude z ní vytékat obsah nebo bude jinak poškozená, takovou zásilku ani od přepravce nepřijímejte. Na místě by měl být sestaven reklamační protokol společně s kurýrem, který zachytí příčinu poškození a další relevantní informace.
- Drobné poškození zásilky
Pokud se jedná pouze o mírně pomačkanou krabici nebo potrhanou vrchní nepromokavou folii, můžete zásilku přijmout. Zboží uvnitř by mělo být baleno s nejvyšší opatrností a při standardní přepravě by se nemělo poškodit. Vše závisí na situaci a vašem uvážení.
REKLAMACE - záruční a pozáruční servis
Jako prodávající za Vás vyřešíme reklamaci od nás zakoupených výrobků. Pokud chcete, s některými výrobci a jejich autorizovanými servisy, můžete reklamace řešit sami. Stačí se s nimi domluvit a předložit nákupní doklad.
- ŘEŠENÍ REKLAMACE PŘES NÁS
Zboží k reklamaci prosím pečlivě zabalte a odešlete na následující adresu. Přiložte prosím Vzorový formulář pro uplatnění reklamace ve formátu DOCX, nebo jinak volnou formou psanou identifikaci Vás, výrobku a projevené vady.
LANTINA s.r.o., Masarykova 212/11, Čelákovice, 250 88
Po přijetí zboží k reklamaci Vám přijde na emailovou adresu potvrzení o přijetí spolu s reklamačním protokolem. Zbytek již vyřídíme za Vás a nemusíte se o nic starat.
U jiných značek pokud nemáte potvrzené autorizované středisko nám prosím zašlete zboží k reklamaci a naši pracovníci se o vyřízení reklamace postarají.