Zasíláme kvalitní zboží zabaleno s ohledem na balené zboží, ale všichni jsme jen lidé a tak se může stát, že při přepravě a nebo i v průběhu používání zboží může dojít k jeho poškození. Vždy se Vám snažíme vyjít maximálně vstříc a proto zde pro Vás máme pár rad, jak postupovat v případě reklamací.
|
1. Jaké zboží můžete reklamovat? | |||
Obecně můžete reklamovat elektrické spotřebiče - ústní sprchy, elektrické a bateriové kartáčky. Na tyto se vztahuje dvouletá záruční doba, ale dá se samozřejmě vyřídit i pozáruční servis. Nelze za běžných okolností vrátit či reklamovat spotřební zboží po jeho rozbalení jako jsou kartáčky na zuby, náhradní hlavice, zubní pasty, ústní vody, mezizubní kartáčky apod. Je to tak z hygienických důvodů. Nerozbalené zboží jsme vyměňujeme zákazníkům běžně například z důvodu koupi špatné tvrdosti kartáčku, či špatné velikosti mezizubních kartáčků. Toto zboží ovšem musí mít neporušený původní obal. |
|||
2. Poškození při přepravě | |||
Nejčastější důvod reklamace zboží je poškození zásilky při přepravě či její ztráta. Postup se odvíjí od následujících situací:
V případě, že Vám přišla zpráva o expedici zásilky, naleznete zde i číslo pro sledování Vašeho balíčku. Zde vidíte aktuální postup v doručování zásilky. Pokud zásilka dlouho nepřichází, můžete zavolat na zákaznickou linku Zásilkovny, kde Vám po zdělení čísla zásilky z trasování pomohou zásilku dohledat.
Pokud Vám dopravce přiveze pomačkanou, potrhanou zásilku. Ze zásilky bude očividně vytékat její obsah či bude jinak poškozena, takovouto zásilku ani od přepravce nepřebírejte a sepište na místě reklamační protokol s kurýrem.
Pokud se jedná jen o lehce pomačkanou krabici, nebo potrhanou vrchní nepromokavou folii, můžete zásilku přebrat. Zboží uvnitř je baleno s největší opatrností a během standardní přepravy by se zboží nemělo poškodit. Vše záleží na situaci a Vašem uvážení. |
|||
3. Uplatnění záruční a pozáruční reklamace | |||
Jako prodávající řešíme reklamaci námi prodávaných výrobků, někteří výrobci si však reklamace řeší sami. Vždy nás napřed kontaktujte na tel. čísle +420 721 217 474, či na emailové adrese info@lantina.cz, kde Vám naši obchodníci rádi poradí s postupem reklamace. |
|||
4. Autorizovaný servis výrobků PHILIPS | |||
Společnost Philips se o reklamaci svých výrobků stará sama a také zařídí svoz reklamovaného zboží z Vámi uvedené adresy. Zde je krátký návod, jak postupovat:
Dále už má vyřízení reklamace na starosti společnost Philips, která na to má 30-denní lhůtu po přijetí do reklamace. Buď produkt záručně opraví nebo Vám přijde protokol o ponechání výrobku v servisu se kterým se obrátíte na nás a my zařídíme vrácení peněz či zaslání nového výrobku dle Vašeho přání. Také se může vrátit výrobek s tím, že žádná vada na něm nebyla nalezena, nebo pokud se jedná o pozáruční servis, přijde Vám požadavek na potvrzení ceny požadované opravy. |