Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


JAK NAKUPOVAT?

Jak nakupovat?

 

Zboží je dle skladové dostupnosti připraveno k výdeji nejčastěji do druhého pracovního dne. O skladové dostupnosti zboží a průběhu objednávky budete vždy informováni naším obchodníkem.

 

 

Objednávky

 

 

Objednávku je možno uskutečnit přes naše webové stránky (registrace), e-mailem nebo telefonicky. Při zadávání objednávky prosím uvádějte telefonní číslo a e-mailový kontakt.

 

Objednávka je po vytvoření přijata do systému k dalšímu zpracování. Naši obchodníci Vás budou telefonicky kontaktovat o stavu a průběhu vaší objednávky.

 

Kupní smlouva odesláním objednávky přes webové rozhraní obchodu www.zubacek.cz.

 

Objednávku lze stornovat telefonicky na uvedených telefonních číslech či e-mailem v kontaktech. V případě, že objednávku stornujete e-mailem, uvádějte prosím do předmětu zprávy Vaše číslo objednávky.

 

 

Platby

 

 

Platbu za objednané zboží lze realizovat zálohovou fakturou, dobírkou nebo v hotovosti/platební kartou na prodejně.

 

Zálohovou fakturu (platba předem) Vám vystaví náš obchodník po telefonické domluvě v elektronické podobě ve formátu pdf. Zboží na zálohovou fakturu je vydáno/vyexpedováno až po potvrzení uhrazení částky naším účetním oddělením.

 

Přidělení kreditu a možnost splatnosti je možná pouze u stálých zákazníků s dobrou platební morálkou a při obratu nad 10000,- Kč. Výše kreditu je přidělována individuálně. V případě zájmu o přidělení kreditu kontaktujte prosím Vašeho obchodníka.

 

 

Dodání zboží

 

 

Zboží je možné dodat přepravní společností Geis Parcel. Ceník přepravních služeb je jednotný a to:

99,- Kč s DPH za jednotlivou zásilku včetně dobírky

Dále je zde možnost dopravy Česká pošta - Balík na poštu za 145 Kč.

Zboží je možné vyzvednout osobně na prodejně Zubáček.cz (Masarykova 212, Čelákovice) - bez poplatku nebo v síti výdejních míst společnosti Ulozenka.cz za jednotnou cenu 65,- s DPH.Seznam výdejních míst naleznete zde.

 

Pokud při přebírání zásilky obdržíte poškozené zboží, je třeba s pracovníkem přepravní společnosti sepsat škodový zápis. Kopii škodového zápisu nám prosím zašlete na email uvedený v kontaktech. Bez škodového zápisu nelze poškozené zboží reklamovat nebo se pokoušet uplatnit škodu způsobenou přepravou. Pokud je zásilka viditelně poškozena, má kupující nárok tuto zásilku nepřebírat. Zboží se nám vrátí zpět a nové zboží bude co nejdříve vyexpedováno. Je vhodné informovat Vašeho obchodníka o nepřevzetí zásilky.

 

V případě, že zásilka není kompletní nebo požadované zboží bylo zaměněno za jiné (nesouhlasí dodací list), informujte prosím okamžitě svého obchodníka. Společnost Lantina s.r.o. se zaručuje za co nejrychlejší vyřešení těchto problémů.

 

Součástí dodávky je faktura, dodací a záruční list (popř. dodací a záruční list od výrobce). Pokud tyto doklady neobdržíte, neváhejte nás kontaktovat na uvedených telefonních číslech.

 

 

Reklamace a vrácení zboží

 

 

  • Pro koncové zákazníky (soukromé osoby)

 

Reklamace a vrácení zboží se řídí dle občanského zákoníku. Kupující má v tomto případě možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se zákazník rozhodne v této lhůtě zboží vrátit, musí zboží, a to bez viditelných závad a známek používaní, nejlépe v původním obalu, poslat zpět na naši adresu. Zákazníkovi bude vrácena původní částka ceny zboží.

 

V případě nedodržení podmínek vrácení zboží uvedených výše se částka za vrácení zboží posuzuje individuálně v závislosti na stavu produktu.

 

Zákazník nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se jedná o:

 

  1. poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo započato s jeho souhlasem před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  2. zboží upravené dle přání zákazníka
  3. zboží podléhající rychlé zkáze, opotřebení či zastarání nebo zboží pro jednorázové použití
  4. dodávky audio/video nahrávek a softwarových programů, pokud zákazník porušil pečeť

 

Reklamace může zákazník uplatnit v autorizovaném servisním středisku. K reklamaci přikládejte doklady o koupi (faktura, dodací list) a průvodní dopis s popisem závady. Při správném reklamačním postupu si ušetříte dobu reklamace. Autorizované středisko je povinno vám vystavit vyjádření k Vaší reklamaci do 30 dnů od doručení zásilky.

 

Reklamaci může zákazník také uplatnit v kamenné prodejně společnosti LANTINA s.r.o.

 

Adresa pro zaslání reklamace:

LANTINA s.r.o. - REKLAMACE
Masarykova 212
250 88   Čelákovice

 

V případě zaslání reklamace na jinou než uvedenou adresu (viz výše), nebude na tuto reklamaci brán zřetel.

V případě neoprávněné reklamace si společnost LANTINA s.r.o. vyhrazuje právo vyúčtovat si částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

 

 

  • Pro firmy (právnické osoby)

 

Reklamace a vrácení zboží se řídí dle obchodního zákoníku.

 

Reklamace může firma uplatnit v autorizovaném servisním středisku. K reklamaci přikládejte doklady o koupi (faktura, dodací list) a průvodní dopis s popisem závady. Při správném reklamačním postupu si ušetříte dobu reklamace. Autorizované středisko je povinno vám vystavit vyjádření k Vaší reklamaci do lhůty stanovené obchodním zákoníkem.

 

Reklamaci může firma také uplatnit v kamenné prodejně společnosti LANTINA s.r.o.

 

Adresa pro zaslání reklamace:

LANTINA s.r.o. - REKLAMACE
Masarykova 212
250 88   Čelákovice

 

V případě zaslání reklamace na jinou než uvedenou adresu (viz výše), nebude na tuto reklamaci brán zřetel.

 

V případě neoprávněné reklamace si společnost LANTINA s.r.o. vyhrazuje právo vyúčtovat si částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.